zakłada już w polsce bo w drodze do anglii zawsze mnie na 5 minut odwiedza...
ale zastanawia mnie fakt, jak można być tak bezmyślnym, jeżdżąc zimą bez zimówek :!: europa to nie afryka... :wink:
witam wszystkich wiem że temat był już poruszany ale mam takie pytanko: napięcie podawane na pompę klimatyzacji wynosi 9.3 V i klima nie działa jezt świeżo napełniona po podłączeniu 12 v na krótko odpala i wszystko gra pytanie: gdzie jest problem w jakim miejscu go znależć i co może być przyczyną?? bezpieczniki ok nie zaśniedziałe i kable raczej są całe czy może to być czujnik ciśnienia klimy i czy jak go wykręce to będe musiał jeszcze raz napełniać klime już sam nie wiem poradzcie drodzy koledzy . pozdrawiam Andrzej skoda oktawia 2.0 2000
Napełniana czynnikiem czy tylko ciśnienie dobite ? Możesz nie mieć wystarczająco dużo czynnika .Ups widzę że na krótko podajesz napięcie i działa hmmm . Sprawdź sprzęgło elektromagnetyczne na sprężarce może się przyciera ?A najlepiej wrzuć diagnozę i sprawdź co się dzieje.
napełnione czynnikiem i to w salonie skody myśle że hałtury chłopaki nie odwalili ale zastanawia mnie te napięcie na kablu bo czy klima jest włączona czy nie jest 9.3 czasami 9.4 volt i nic sie z tym nie dzieje może ktoś wie czy jest tam gdzieś może jakiś przekażnik co podale napęcie?? a ten czujnik ciśnienia ma trzy przewody czy możnz je zewrzeć by sprawdzić czy to to??? i który z którym??
[ Dodano: Sob 05 Lip, 08 00:22 ]
no widze że nikt sie nie udziela w dyskusji a więć po podłączeniu vag coma nie może wogóle połączyć sie z klimatyzacją wszystkie bezpieczniki są ok przekażnik też najprawdopodobniej padł sterownik tak usłyszałem od elektryka powiedział mi że jak chce to przerobi mi troche tą instalacje a mianowicie: wstawi dodatkowy przekażnik podepnie go do pompy klimy i do załącznika AC na konsoli ominie w ten sposób to co nie działa. Niebardzo daje wiare że tak można czy nic nie stanie sie pompie klimy podczas dłuższego użytkowania co z resztą czujników czy to wogóle ma sens ???????????
Komentarz